Friday, July 6, 2012

Kelahiran kedua yang di nanti

yeaaaaa!!! lagi sejam jer lagi nak balik ..pastu aku nak cuti 90 hari.... hua hahahaha....best best...

barang dah pack.. ofis dah buat spring cleaning dah... everything tip top ..kerja tertangguh dah settle...cuti2 nyer form dah settle...so skrg bley cuti dgn tenangnya

mcm aku ckp pagi tadi...adik ashraf kali ni pun kena bedah... sebab..kepala dia x engage lagi walaupun dah cukup bulan... selalu 8 bulan kepala dah pun masuk dlm longkang...hmmmm mungkin hari tu..masa 8 bulan dia menyonsang..by the time dia dah tertungging ...kepala dah besar nak masuk situ...

lain kemungkinan doktor ckp ..memang aku ni ..versi tulang punggung tak bukak..sebab kes kelahiran sama mcm history abg dia masa nak lahir dulu..punya la induce..bukaan ada la 1 cm jer...kepala nunnn jauh di sana.. masa ashraf dulu..i almost lost him... dia punya heart beat dah jatuh...takut dia lemas or letih... doktor buat emergency operation.

so doktor x mo tanggung risiko gitew lagi..dorang offer bedah... dorang suggest next monday 9/7/2012..sbb dah cukup bulan dah pun...tapi aku rasa mcm cepat sgt la plak...so aku pilih khamis..ini tak ada kait mengait..nak pilih date lawa ke tak...masa doktor tanya tu..satu jer dlm kepala otak aku... takut sempat jer..

lagipun..aku masih mengharap2 bley deliver normal..atleast aku bagi dia lagi seminggu..utk make miracle masa last minute...hihihi...

 tak sempat nak kemas rumah or nak wat last preparation..barang2 baby dah lama siap dah..tapi brg2 momy la... x masuk beg pun lagi....

so kawan2.... kalu ada la sepanjang korang follow blog ni..aku terkasar bahasa ker tertypo silap ker..mohon maaf yer... till then...doa kan aku n my new born selamat....khamis pagi kul 8 dah kena tolak masuk bilik bedah...yabedabeduuuu.... nak cium bb baru!!!

nanti bb dah lahir aku buh gambar sekeping dua disini yer!!

byeeeee!!!

5 comments:

WhAt dO u tHiNk?