Wednesday, February 6, 2013

Nazarku.... Harta Dunia Akhirat ku..


 Hai Korang... dah petang2 baru nak update blog yer... terkejut pagi ... Biras tipon ckp blog x leh bukak ..dah kena remove...hmmm rasanya baru semalam bukak nak check comment..selalu tiap2 pagi pun memang bukak ...kadang2 tgk blog 2 yang aku buh kat favorite tu... jangan kata aku tak ikut korang ... bila aku x berblog ni..ada!! jgn risau

 ok lah ok la... atas permintaan ramai..nak suh aku hapdate gambar mudak 2 orang ni.. ha ney dia... yang abang tu bulan tiga ni..dah pun 3 tahun..yang tecik tu... bulan ni dah 7 bulan...

hmmmm progress adik..menerap n sedang masuk gear gostan...pusing2itu saja bley..gelak mengelek-ngelek... very the sporting...but lately..semua nazar2 ku.. demam termasuk ngan dedi skali...


 baju dorang sama kan..sekarang ni..kalu bershoping baju..mesti nak beli serupa..rasa mcm ada anak kembar plak..kalu beli sluar jean mesti beli dua..beli baju bet bet pun dua... aishhh...ni la mami pun kemarukan skrg

 baju ni ... tok penang yang beli..cantek kan..sgt -sgt comel..
 nampak besar betul kepala ashraf dari azam...hihihi... siap la abang ..skrg saya x pandai lagi..tunggu la jap .. abg pun sy punch...
 ni la projek dia..kira nak peluk n tindih adik jer kerjanya...tak leh di biarkan sorang2..bahaya!!

ni la keja momi angkat dia jer...nampak jari runcing momi..jari jer lah..badan sgt gedempol..so x leh masuk blog..kang x muat!! keh keh keh ...

abang sekarang dah pandai sebut addekkk dah..
 hmmm momi tu kengkadang jew..itu pun accidently.. untunggg arrr adik ...abg sebut nama dia dulu....

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?