Friday, July 12, 2013

Betul ke Blog Masakan statistik review terlajak mencacak!!


Pagi ni aku terbaca la ... blog tok guru blogger ...Abg Ben ...

menyatakan rezeki pada para blogger masakan mcm Abg Mat Gebu mencurah-curahlah amount pengunjung menengokkan resepi2...nak di jadikan idea berbuka kan...

 

Ada betul ker benda tu... so aku buat tak tau la... skali aku usher la statistik blog aku...aah betul la... byk gila tu....selalunya pukul rata lah...

satu hari visitor blog aku dlm sehari dlm 150 lebey 180 lebey gitu...

tapi sekali aku tgk... 456 tu.... mak ai... byk beza tu....

 

 

apa yg aku tgk... ramai mencari resepi pudding caramel aku tu lah.. masak x susah..tapi result...dap!! aittt.. puji diri sendiri plak... seyes korang kena try!!

 

aku kan selalu masak versi sempoi lagi simple... semua nak cepat jer... yg senang-senang...hahahaha....aku x suka duk dapur sbnrnya.. tapi suka makan... so ..solution nya gitew la...cari resepi yg mudah!! 

 

aku ni ..bukan la blogger masakan pun..ada la terselit-selit weekend projek masak aku...

 

bab-bab statistik ni..bukan aku kemaruk pun... tak amik pot pun..

bukan aku dpt duit pun... dah setting susun blog pun carca marba...

iklan pun terabur...

kihkih kih ..berblog pun suka2..

 

kira nak buat mcm diari peribadi ..buat tatapan anak -anak bila dah besar... tatapan kakak2 tersayang..bila aku dah tak ada nanti ...kut kut la...

 

Pada blogger masakan.... tahniah yer... i'am happy for you guys...rezeki mencurah2 masuk kat nuffnang nanti..bley buat duit2 tambah...hari raya!!

 
 
 
 
 
 
 

2 comments:

WhAt dO u tHiNk?