Thursday, March 8, 2012

Kursus Bina Takwa di Port Dickson

hai semua..report report... hihihi..dah lama dah update... mokcik ni pemalas... gambar byk aktiviti pun byk.. tapi bila tgk blog mula pening aku datang...mencik tul dia ngan komputer... adeyyy!!! last update aritu aku cerita pasal pergi kursus last 2 week kan... gambar memang tak ada sgt sebab kitorang program memang pack giler...

yer la dgr ceramah ustaz don danniyal yg encem tu... huhhh!! ramai terkejut la tu... acah jer... x dapek la nk tgk ustaz don live.. nk tgk kena tgk kat TV alhijrah jer lah...hihihi...nanti ashraf jadi mcm ustaz don tau!! muda-muda dah byk ilmu...

 Actually ni ..ini kali ke 2 aku ke N9 ni.. setakat nilai tu aku tak kira N9 sebab dia dah mcm dekat ngan kl... sekali dulu aku pergi ke umah adik aku kat Kuala Pilah... BAPAK punya jauh... dah la masa tu aku tgh mabuk teruk... mengingatinya pun dah buat aku serik..patutla adik aku jarang balik kg....berkulat montot ooo duk dlm keta... kalu letak telur sebiji..konfirm menetas.... yaaa ampunnnnn!!!


Port Dickson ni... aku x la kemaruk sgt nak kepantainya... sebab aku memang tak suka laut pun..ai suka tempat2 sejuk..dah la kalu mandi..asyik tertelan air masin jer..pastu aku jadi itam berbulan2... mak x soka... aku ni.. dah la malas nak jaga kulit 2 nk bagi putih balik.. dah la x lawo..itam plak tu...

 ini posing tepi laut ni pun aku terbayang2 ... desas desus buaya laut tgh aim aku dari dalam laut..hahahaha... betul ker ada? ngeri doh!!  besar tu ..aku baca dlm blog yg bangkai  buaya dia org jumpa ..sampai 1 tan...besar tu..kalu aku ni..sekali gigit dah settle... eh... sekali gigit tu masa aku umur 17 tahun kut..kalu sekarang.. kena kunyah lebih sikit kut..sbb daging dah liat...dah tuo...

 warggghhh melalut sudah



 sudah2..tgk gambar jer sudah...

 siput ni aku bawak balik!!! letak kat meja ofis ..nasib baik tak mimpi soh anto balik..hihih..kalu x mampos


 nampak mcm kat bali tak? tak pa la ..nak ke Bali macam fasha ngan jejai ..entah bila kan.. posing jer kat sini..anggap jer aku kat bali...



mokcik yang hover... sebenarnya gambar ni gelap2 sikit sebab sebelum kul 7 pagi... saja jalan kat laut sat.. sebelum start kelas..ini kira taman kat Ancasa All Suite ni.. dia punya barang2 perhiasan laman dan taman dia memang di import terus dari Bali...

hover taw mokcik ni... Mommy budget mcm awek!!!  hehehe larikkkk

1 comment:

  1. Hahahaha... mak buyung ni kelaka la amik gamba... peyut pon tak berape besar lgik ni... nnt da memboyot update lagi yer.. hehehe... Best ar g PD... sy nnt hujung bulan mei br g jln2 sane. da booking rmh rehat kat bayu beach resrt... Lame ar tak mandi laut.. mmg kalo mandi mesti kulit itam... hahahahaha...p/s: biase ar org putih melepak cam kite kan... hehehehe

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?