Tuesday, June 14, 2011

Bila Mummy Ashraf gi kenduri




lamanya mokcik tak layar internet niieyy.. penyakit malas weiii..ada la seminggu demam join GA yang dianjurkan ..yolah mokcik baru discover satu blog niey.. korang pernah dengar http://cempakakuning.blogspot.com..haaa kat situ la byknya terkumpul aktiviti blogger... baru nak belajar.. join aktiviti...layan la jugak

pastu cuti panjang... sampai la kehari ni.... baru kembali..tak insyaalah nanti aku merajinkan diri 2 ,3 n3 sehari mcm dulu..baru la org chayanggg..kan kan ..

takpa tgh2 hari mcm ni..walaupun ramai dah makan ..aku buh gak gambar makanan kenduri.. sepanjang 29 tahun aku makan nasi kenduri..ni la lauk yang paling sedap aku makan..




kenduri ni..dekat tanjung malim jer...yg lebihnya ..sebab jarang rasanya kenduri ada sambal tempoyak..kahkahkah.. sorila kalu org luar goli sikit bab tempoyak musyuk ni..tapi my favorite...teman kan orghang perok!!

dulu aku memang memilih bab2 sambal..sekarang sejak kawin niey..semua aku belajar rembat..name it!! cencalok.. budu... belacan..hihihi..aku dah bley telan...tapi bila tembikai di cicah ngan budu..memang aku tak bley terima dek akal..

ada yer..org kelantan makan tembikai mcm tu..tak tau la yg ada kat ofis aku ni..lain mcm

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?