Tuesday, June 21, 2011

I smell like BUTTER COCOA



Selamat pagi semua... best kan pagi niey... bgn lambat..pergi kerja lambat..masuk kerja lambat...bfast lambat...warghh hahaha...semua serba serbi lambat..selalu aku la org yg tercegat depan pintu dulu tiap2 pagi...ini semua angkara kungfu hustle semalam...

korang ada tgk..cerita tu.. kalu aku tgk 10 kali pun bley terbahak2 gelak..1st time aku tgk cerita tu kat wayang..sekali ntah mana2 montot puake ntah..bley kasi silent killer... dah la aku tgh layan gelak2.. spoil mood aku tul la..dia plak buat lawak kat situ..agak2 nak u uh uh tu ..pergi la toilet..ini main lepas jer...

the best part of cerita tu..aku rasa masa...dia ngan kawan dia cuba nk bunuh ada satu makcik gemok tu..yg suara power giler tu... hahaha.. stephen chau kena tikam la.. kena patuk ular la.. kena kejar ngan mak cik tu lar..hahaha..korang tak tau part tu gi cari cd cerita tu...

eyy..sebenarnya n3 pasal tangan aku yg kering nescaya dek kerna..pencuci pinggan mangkuk sunlight...yg diwar warkan lembut di tangan tu..abis naik kedut2 n pecah2 tangan aku..kulit tu dah mula merekah n gatal...



bukan nak nunjuk ngada2 ker puteri lilin ker..puteri perak ker.. tapi last time aku kena mcm ni..masa tu aku pakai exion..ait betul ke eja ni.. bila nak guna ibu jari utk dapat kan cop ibu jari utk pengesahan ..susah..jenuh menonyoh..sebab semua dah ilang..tapi bila aku berenti pakai..n tangan aku ada balik lingkaran cop tu..hihi..

aku start pakai ZIP..haaa..itu baru ok ngan aku... agaknya kandungan klorox ker.. kimia dia kurang kut..hihi..kalu korang ada masalah yg sama ..bley la cuba jenama ni..insyaalahlah..tangan korang bley baik..ini tak..dah kering... kasar... pastu gatal plak tu kan.. malu bila nak salam org..ngeh ngeh ngeh...

tu yg aku mula pakai losyen palmers..bau mcm cekelat la plak...rasa nak picit dlm mulut jer..mmmm dappp..tok tahe tangan gata..

2 comments:

  1. ratu stakat ni pakai sabun apa pun ok lg...kulit buaya kot ratu ni.ehehe..

    ReplyDelete
  2. hihi..ratu..kalu kulit buaya tu ok la sgt..ada value maaaa...bley buat handbag...mahal tuhhh

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?