Friday, September 23, 2011

Day Three of Holiday...

harini... muhammad ashraf bgn tido lambat sgt. almost 8...hehehe..satu pagi ang bahagia buat memi.. ala mcm tak biasa lak dedi tu... memang baby selalu mcm ni kan..last nite kul 8 mlm dah tido... sgt senang nak jaga..bila balik sekolah jer.. dia a little bit cranky... mcm biasa la guling... lepas tu..kasi ubat mcm mami biasa buat hihihi....kasi mandi........terus tido... tak ada cerita byk..tak yah pun naik mesin jahit dia tu pun... best kan...

today kok cho kata nak dtg rumah... sabri gi kursus kat kl until sunday...tak tau la apa program esok.. tgk lah...igt nak gi umah anyah... tapi memandangkan org nak mai...cancel la trip ke bandar warisan....

tghari...ashraf punya nurseri ada potluck raya...ingat nak buat oren butter cake n kek sarang semut... tapi tak sempat ...so mami buat kek segera lah... beli 3 jenis kek...potong...terus hantar...bijak tak? segera dan pasti sedap..hohoho....

ok la.. that for today report...

bye dedi

1 comment:

  1. hello u, how r u today?

    nazar dah balik?

    hows ashraf?

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?