Wednesday, September 14, 2011

pizza Domino la kunun...


ngeh ngeh ngeh..mood memasukan gambar2 makanan la plak...Yang ni pizza ayam...doh utk roti tu saya buat sendiri yer..bukan beli siap frozen tu yer.. heheheh.. rasa nyer lebih best dari pizza hut punya roti...bawah sikit jer gred nyer dari domino ngan taxi pizza...

bley di katakan .. 2 2 biji ni aku sorang yg habiskan.. ini aku buat masa berbuka aritu...tak abis aku buat frozen... bila nak makan cuma masuk dlm oven jer... tapi kalu buat sendiri ni memang puas ati lah... toping masyaalah..aku buh... punya la byk ..sampai nak angkat jer time makan..abis jatuh2...cheese pun bley buh lebey...



yang ini..daging punya.. aku guna daging hancur jer.nak cari beef pepperoni mcm domino tu ..kat TF value tak ada.. susah la nak cari barang kat tanjung malim ni.. kalu ada carefour or tesco kan senang...


ini daging punya yang dah masak..... ini memang favorite..nanti pasti aku buat lagi....di sebab kan domino tak ada kat tg malim .. aku anggap jer ini domino...walaupun tak sesedap... tapi aku sukaaaa

5 comments:

  1. yatt: ko nak sikit... mai datang umah aku..aku buat specail punya.. kawan punya pasal...ini sebab tak ada nenas jer..kalu tak jadi dah ..hawaiian chicken

    ReplyDelete
  2. ala ratu.. yang bahagian doh utk roti ..saya buat mcm donut tu.. pakai mauripan n marjerin bagai..

    toping tu saya pakai ..sos prego tin jer.. yg lain2 tu..tambah2 la apa kita nk...tp sy buat mcm ala2 nak buat kuah spagetila..masak dulu atas api...

    ReplyDelete
  3. aah ana ni letak la resepi leh ar try wat.. my mom br jer request suruh wat pizza. resepi da ade tp ntah bile2 ar nak wat.. leh gak compare resepi awk, ne tau lg sonang kan...

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?