Wednesday, April 4, 2012

Engagement Day My lovely Sista


Yihaaaa!!! hihihihi..mood sangat baik arini..sebab makan terlalu kenyang kut...semalam asyik marah2 jer..selepas musabahah diri...akhirnya aku pujuk diri lara ku ini...okeh!! lupakan!

arini aku nak kongsi gambar2 sekitar majlis pertunangan adik perempuan last aku...yang ni no.6...tgl sepasang jer lagi tak kawin...pelamin ni ... direka dan di buat sendiri oleh adik aku ni ha...

simple but still nice kan....kreatif...



                                                
  kak yang dengan tepak nya ..di pagi majlis....

Perunding Majlis jemputan khas dibawa dari kepala batas...berpenat lelah dia menjayakan best friend dia punya majlis pertunang...



 ini dia ...org yang di raikan pada 11/3/2012 yang lalu... kira sempena hari lahirnya...
 make up adalah tajaan adik aku gak yg no 5...situ pun dah save RM 150.00 dah... hihihi...tapi still kira cun la gak..
 bakal tunangan bersama mak andamnya ...satu si kurus kering..satu si kiut montel...aku kira...sederhana-sederhana jer....kira tengah2...argghhhh larikkkkk!! statement x leh blah

 Orange cheese cake..untuk hantaran... dalam majlis ni..aku igt ada 4 biji kek ada... semua org nak sponsor kek..tak paham aku... time aku dulu sapa pun x mo sponsor..aku ingat budak ni ..ada pakai mandram lah..nasib baik aku nyaris2 x tempahkan dia pavlova...


majlis bertunang sekarang pun dah ada guest book bagai... meriah tul kan zaman sekarang ni...ish ish ish

 apam polkadot di meja ala-ala candy buffet la..pada yg dtg tulis dlm guest book ni  ha..ada moist cupcake..apom polkadot n ada la sikit coklat n candy..

 cantik kan kek nih...

 ini actually strawbery tart...but it seem my pastrinya lembut sgt...ada dah pecah2 skit...
 ini kat dapur umah mak..abis bersepah dah..kerja2 kenduri ....ala gotong royong jer... x amik catering pun...



 ala-ala menyampah tau adik beradik aku ni ..berposing sakan..gambar aku gak ...x ada satu pun... di sebabkan si muhd Ashraf tu... kelam kabut x mo tido... berpusing-pusing aku mengejor nyer...adussss..sian mami tau!!!
                                               

finally gambar kami adik beradik semua.....

pada kak cik n syafiq

moga bahagia ke jinjang pelamin

1 comment:

  1. untung org bertunang ada pelamin bagai kan.zaman ratu dulu ne ble ada pelamin2 gitu.dok je dlm bilik.ehehe.zaman skang ramai pandai buat kek tu yg ramai nk sponsor kek.apa pun cntik manis org yg bertunang tu...baju pun cantik... :)

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?