Tuesday, April 10, 2012

Mommy n food are best friend nowadays


zeettt zeettt zeettt.. spider web kluar dari tangan aku..hahha... gambar hiasan jer..ofcourse la bukan aku tu...hihih kelako..spider gemok...kalu aku pakai swimming suit aku..confirm jadi mcm nih...silap2 pecah!!

Tidakkk ..pagi2 dah breakfast sampai 7 ringgit pun still mcm tak kenyang2... soto dah...teh tarik dah... donut 3 biji yg konon2 nya utk tghari dah settle dahhhh punn... arghhhhh ...perut dah kenyang..tapi mulut nak mengunyah...
ni tgh duk ushar stok kedai runcit dlm almari aku ni...

 biskut berjenis2...
 maruku...
asam...
coklat...
dried guava...
strawbery jem
roti
dried prune
buah Lai

ini dah ada ati nak bancuh milo plak ni.. takot aku ehhh!!!
 tu lah...aritu x  lalu makan sangat...nasi x mo.. roti x mo.. susu x mo.. makan tu sebab kena paksa ngan laki aku jer..
sampai doktor kata adik kecik...hiih.. dah masuk 7 bulan nih... adusss... mkn mcm tak berenti2

food glorious food....

yg aku takut..penyakit kencing manis nak dtg bila dah ujung2 ..sama mcm pregnant ashraf tu..sampai diet control..hahha..takut kena beranak induce lagi..

ashraf 3.7 kg

tgk2 adik 4..baru haru!!

food glorious food!!!! ngeh ngeh ngeh

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?