Monday, October 15, 2012

Abang & Adeq

Assalamualaikum korank... Monday Blues kan!! biasala... first day dlm minggu mesti jadi mcm ni...nak nak plak pagi tadi ujan kat tempat korang...alahai ..sayangnya nak tgl bantal muchuk n selimut masham!!

aku plak sayang sgt nak tglkan anak teruna ai yang kiut miut ni yang 2 org ni... ini la pemandangan aku pepagi...terpaksa la aku handover dorang kat daddy sepenuhnya... alhamdullilah la..aku dpt semua yg memahami... kalu lelaki lain ..hmmppphhh ...silap2 dia suh aku duk umah la jawabnya...that why la i love u la sayang!!

Rindu la plak kat budak 2 org ni... dah sabtu ahad ... duk gomoi dari pagi sampai malam..

 Kecik2 ..abang tu sayang la adik dia.. duk cium2 ... deq deq ! x lepas dari mulut... bila adik nangis dia yg sedih lebih... *tetiba*...hhahahaha....dia pun sibuk nak nangis gak..dorang ni.. ada wifi or bluetooth x? data di sampaikan tanpa bunyi...apa yg sedih nya pun x paham dek momi...

ok la ..momi nak wat kerja jap..kalu rajin momi update lagi sat lagi...momi nak cari gambar jam plak...momi nak beli jam..hihihi...kesian jam dah losak!! let do the market survey!! hihihihi...


teruk tau..ni la kalu berlaku... bila momi monday blues!!

2 comments:

  1. abg tu bila nk berbaju tuhh :) adik dh sumbat puting dah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...yati ..biasa la abg tu..kat umah memang x mo pakai baju...senang dia nak gi mandi manda..dia kan kembar air..

      adik tu..alhamdulillah mau la plak berputing... kalu x ..jenuhla melekap kat momi jer..berputing tu masa dlm pantang jer..sekarang ni dah brapa mau dah

      Delete

WhAt dO u tHiNk?