Wednesday, October 24, 2012

Karnival Buku 2012 Kementerian Pelancongan Malaysia

 Hai korang morningg!! ewahhh padahal scheduled entry .hohoho.. sebenarnya aku dah mula bercuti dah arini... 24/10/2012 sampai 30/10/2012... hahaha..esok selasa sampai la rabu depan baru masuk kerja..hahaha

melampau x ? hehehe..baru naik kerja dari cuti 3 bulan ..bukan kemain lagi nak becuti hari raya aidil adha..

time2 gini mesti aku dah ke Klinik Kesihatan Behrang Stesen ..utk cucuk azam ngan kemaskini buku ashraf .. dah cukup time utk next check up dah...

x pun dah settle semua tu perihal check ..mesti aku dah on the way balik dah ..ke Kuala Kangsar ..yea yea ..balik kg..oohhh balik kg... korang raya mana? happening x raya kat sana ..

umah mak aii..mak aku bako lemang tu wehhhh... tahun ini ada mak ngan adik aku masuk korban

 ini nak cerita buku ker raya haji..
alahhhh..dua 2 sekali lah.... ini la antara buku yang sempat aku grab semalam... hari selasa..yang hari isnin pun dah bawak balik umah dah pun..ashraf memang suka elmo.. yang ari isnin tu aku beli buku "Cars"

2 buah buku..yang satu ..balik jer ..dia dah koyak kan..naik hangin daddy..hihhi.. dah buku nya style bila buka dia pop up itu ini..dah dia tgk kereta tu bergerak2 harus lah dia koyakkan ..hahaha

ini plak utk baby azam..buku berserta hand puppet..silap2 abg yang main nih..hihihi..tak kisah la wei..janji aku dah mula perkenal kan buku utk anak2 aku.. agar ada la jugak minat bila besar nanti

apapun korang..selamat hari raya tau aidil adha... ampun maaf di pinta

byyeeeeee

ini gambar pengubat rindu korang sepanjang aku tak ada.. semingguuu tu cuti..
maka entry pun x da tau....
jgn jelesss

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?