Wednesday, November 14, 2012

Family Trip to Teluk Senangin, Lumut

Assalamualaikum korank!! hihihi... mesti ramai dalam mood depavali... sambung menyambung cuti tersepit minggu ni... hahaha... magic betul!! baru la first time aku x amik cuti gini...sampai adik beradik aku naik heran

kalu tak ..tiap kali perayaan gini..kami laki bini...mngambil cuti bukan kemain...hahaha..
biar la kali kita berlepak-lepak dirumah
sambil bermalas-malasan

kita masak sedap-sedap pastu straight away titon....kah kah kah
padan muka badan aku..biar sampai mcm tong...
baru lemak boleh di ternak dgn jayanya...
alang-alang penyeluk pekasam khannn

Ini gambar family trip kami 29/10/2012 ..family belah penang... dah lama betul aku x pi lumut..
last aku pegi masa tahun 2006...
actually jalan2 kat Manjung.... Setiawan... teluk batik ni
sgt la aku familiar..sebab dulu aku itm kat sri manjung ni...merasa la jugak duk kat sini dlm 3 tahun gitew
pastu kampus sri iskandar siap ..so kami kena la pindah

tapi pegi kali ni...kan korang...
wahhhh..dah lain betul
siap dah ada Mc' Donald tu..abis semua jadi lain..sebab dah naik banggunan mcm2

ini la first time ashraf ngan azam gi laut
kami laki bini..laut2 ni kureng sikit.. nak mandi pun air masin

suka tempat sojuk jo....selesa jew rasa

trip kali ni ... ok jugak la...nanti insyaalah boleh buat trip gi laut lagi
hmmm ashraf... bukan dia kesah air laut tu masin ke tak
asalkan air...dia orait jew..dia kan kembar air


 pada mak lang sekeluarga ..tima kasih sebab ajak kami gi holiday sama2
kami overnite 2 malam kat Damai laut Resort

kat situ ..ashraf apa lagi..sambung mandi kolam lak... dalam bilik sambung bath tab
letih tau..anak bertuah ni...asyik main air jew kerja nya

kalu mcm tu ,...nanti bila dah besar
mami ajar cuci bilik air.. senang kerja mami..dah alang2 ko suka main air kan
hahaha...

ini la first picture with both of my precious sons..
abg tu muka dah penat... lepas mandi laut ngan kolam...
adik maintainnnnn  kehenseman nya..

tunggu la sat momi..sy dah jln.... konpem momi kuruih kejar kami

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?