Thursday, March 31, 2011

Baby Boy Vs baby Gurl

ehehehe.. jgn la gelak awl2... ini bukan n3 anak no 2 lagi... ko nihhhh!!!!

sat la .. org nak rehat dulu.. ishhhh.. tau la saya kena speed ...dah 29 ...anak baru sorang...saboooo..

bukan apa... tadi pagi ..aku bertanya khabar la ..kat satu kawan satu divisyen dulu.. dah ada bb ker? dia kata dah..baru beberapa hari sudah... hihihi... aku dgr pasal bb baru kluar ni ..memang excited...

aku tanya lagi baby apa? dia jawab... MMMMMM anak perempuan ... aku pun mcm pelik... ada mcm keraguan plak pada jawapan tu.. tau la dia ank pertama..ramai org di luar sana expect anak lelaki.. bukan dia sorg attitude mcm ni.. ramaila aku tgk.. apala...

aku pun tak paham.. asalkan pregnant jer anak pertama ..mesti mak or bapak excited anak lelaki... asal? anak perempuan ni bwk malang ker? haaaa kan aku frusttttt....

bukan nak bela sebab aku perempuan ke apa.. tapi ini la attitude org kita ni... dari dulu sampai skrg tak berubah2...pewaris lah... anak jantan lah.. bley tolong la bila dah besar.. bley tgk adik2 la (entah diri sendiri pun tak terjaga).. semua tu salah.. anak tu rezeki..tuhan dah tetapkan.. tuhan tu tau..yang terbaik untuk hambanya.. kan semua dah tertulis....

diaorang tak tau ..jiwa anak perempuan ni..lagi sentitif tau.. tu sebab walaupun dah berkahwin dia still ingat parent dia..

pada aku ... tak kira la..anak no berapa pun.. lelaki ke perempuan aku tak kisah..kalu anak aku semua laki pun ok.. kalu semua gurl pun aku tak kisah..mcm mak aku..haaaa.. 6 direeeccttt perempuan no last baru laki... dia tak kisah pun..

eeee..geram jer... anak perempuan mcm unwanted lak....yer lah.. sapa tak sayang anak..cuma aku geram ngan mentaliti org kita ni... jgn la mcm tu... kena redha..

maaf pada yang tak setuju dgn saya

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?