Tuesday, March 22, 2011

peminat setia blogg aku

hhiihi... baru ada 8 follower dah ada ..dah ada pembaca setia..jgn ckp aku eksen yer... in bukan nak bangga yer...ini penghargaan aku pada pembaca setia yer...xie xie ni....which is kakak aku .... yesss kakak aku...dah dier jer sorang duk rumah ..tak ada benda nak di buat..abis tu .. nengok blog teman lah...cik noly namanya

n satu lagi en. sayang... wahhhh.. en. sayang..yer lah.. dah org lain ..en hubby .. en.suami.. en. awak la... en. b... i nak gak en. sayang lah.. dah kitorang masing2 panggil sayang....suka ati aku lah.. dah blog aku....mmm dah itu jer yang tinggal nyer yang romantik nyer... yang lain entah kemana ntah .. lepas kawin ni.. tambahan lagi lepas ada ashraf ni... sikit2 anak dia ..sikit2 anak dia.. anak daddy itu anak daddy ini..kekadang jeles pun ada gak...tapi tak pa .. biar dia sayang anak dia ..dari dia sayang org lain... apa pun tau ... hatinya masih milik ku kut...

balik2 semalam ... dia kata "ait ari ni sayang tak berblog ker" ....awat syg tunggu penulis blog nazarku buat catatan ker? hihihih... owhhh rupanya... jadi silent viewer yer.... tak kisah lah.. "penat la sayang... masuk jer ofis kena buat kerja sampai tghari... dah siap...kepala mcm tiong tiong..phenin2 lalat..sebab tak cukup tido sampai lambat dari penang.... aritu weekend balik penang... moral of the story ...kena byk tutttt dan bertapis sini ..bagi tidak menyinggung hati si dia..or mungkin memalukan ker... kekadang aku tgk dlm blog org lain ..ada kekadang blogger kita ni.. dlm tak sedar mengaibkan suami sendiri..ini utk peringatan diri sendiri jugak... hihihi..

ada gak ... aku dpt pandangan org lain .... mcm kawan n famili aku.. nama blog aku ni mcm poyo pun ada gak...hihih... nazarku... eeeee..mcm gersang n terdesak jer bunyinyer...hihih...dah nama anak ngan laki aku namanyer start ngan nazar... eeee... dengki...nak tukar lah.. jadi cakcibo (pepatung) cekabok (adik beradik cekenit)hahahah...semua ni.. nama2 binatang dlm bahasa perok.. nanti aku nak buat column kamus bahasa perok kat tepi ..so bley org lain belajo bahasa teman...byk pembaharuan akan di buat bagi membaiki pembacaan..hehehe

alamak ...panjang lagi lah.. maafkan saya..lepas gian tak buh n 3 smlm...

2 comments:

  1. ratu pun husband jd silent reader je.ehehe...dr 2009 berblog.follower mmg tak ramai.takpe...yg pntg kite ikhlas berblog...

    ReplyDelete
  2. hihihi.... best la kak ratu ni.. ari2 tgk n3 saya..i love u lah... tak la rasa mcm tak berbaloi tulis2... ada gak org komen...teruk kan silent viewer ni.. tu ha..kak shida arif tu.. sila2 kan yer..hehehe...

    saya pun slalu tgk blog ratu gak...hari2...slalu update yer.. special request nih

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?