Friday, October 14, 2011

it's friday already..yeayyyy!!

Bestnya arini dah ari Jumaat....esok bley cuti 2 hari.. bahagia-bahagia...bley main ngan bb..masak-masak2 kalu rajinn or ley make over our little cottage..



this the picture of me on saturday /sunday morning while bringing my son to the park..hohoho checking out my blog n others...hehehe



gambar tuan punya belog... walaupun tak se hot, se cun, se sekshi, se slim, se chicky dulu tapi hatinya cukup tenang sekarang...hehehe...janji nazarku sayang saya sudahhhhhh.....itu pun dah cukup bg saya!!!

apa aku nak buat minggu ni yer... dlm kepala otak ada la plan2 nak ke ikea ker..nilai 3 ker.. tidur rumah baru adik ipar ker.. tak tau lagi..yg pasti insyaalah..

aku ingat nak berekperimen masakan dan bersilat ala canggung di didapur:- rancangan jer yer syg!!

1. Italian Rainbow Cake



2. 2nd recipe for pancake... yeahhh again pancake



cik Puan Jelita Aisyah.... pinjam gamber yer...lawo sgt la pancake u ni.. i'm so envy toward her... cantik kan pancake nyer.. i'll never give up until i've got this kind of quality pancake...



ini la tuan punya kedua2 resepi pancake yg aku nak cuba minggu ni.. why why aku punya pancake tak secantik dia...yeahhhh.. betul!! aku tak sabar..nak masak penkek ni..kena api kecik..hehehe..biasa la aku ni kan nak cepat jer..this time i ikut 110% ur instruction sya

ini link ke blog dia.. dia dia masakan semua hebat2 ..lagi2 gambar2 cun plak tu... sila jemput ke blog dia yer...

http://norahandtheboys.blogspot.com

3. Pajeri Nenas (mmm sedapkan) ... ngan goreng ikan masin..dap dap dap

4. Sardin begedil

5. Masak Lemak Pucuk ubi

hehehe...tgk laki aku dah senyum2.. byk menunyer yer syg? belum tentu jadi lagi yer..hihih..mcm biasa la... plan byk tp jadi belum tentu lagi..hihii

2 comments:

  1. wah penuh ngan aktiviti ni.ratu pun ngan pk apa nak buat esok n lusa utk happykan anak2.nak berjalan2 tengah bulan ni.ehehe.nak baking membaking aduhai mood takde lak walaupun byk respi baru yg nak dicuba....

    ReplyDelete
  2. ratu: hihih... plan biasa la mcm2..jadinyer belum tentu lagi... dah isnin sampai jumaat memang tak ada masa nak luang quality time nazar-nazarku..hihihi... this is the time lah...

    betul kan ratu..nak masak ni..kena ada mood..bukan bley langgah jer... ini tgh ada mood la ratu... mood sudah marriiii...esok dia sudah pegi berminggu baru singgah balik

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?