Monday, October 17, 2011

Weekend Project...


ini la Oreo chocolate Jelly...comel kan... sebenarnya ini bekas ais aku...too cute utk makan...jap petang bley kongsi resepi... in next n3 yer

Wah ..plan mcm2... tapi jadi nya belum tentu separuhhh...nak masak mcm2... kek la bagai..last2 jadi Jelly ngan kari jer... heheh..nak buat kek kang siapa nak makan.. tapi sekarang dah tau..aku bley potong2 kek tu.. bagi geng bas sekolah aku merasa.. (kawan satu bas ke Putrajaya tu) kan ofis aku sediakan bas khas utk org rawang utk ke putrajaya...

pagi tadi pun.. ada satu kakak tu..bagi merasa kek batik dia..sedap....hihih...benda free ni memang sentiasa sedap kan



berkembut2 lagi tu wap nya... fresh from pot... hehehehe... ini ikan merah kut kalu tak silap..memagn beli dah potong2... sedap kan ikan ni.. tak hanyir pun... lain kali bley beli lagi

5 comments:

  1. Woit makcik, cian ar kat kiter tak pat pn merase... ye la org tu da ade geng bas skolah baru ek.. huhuhu... Camane awk wat jelly oreo tu na?... kongsi la ngan chek plak... hehehehe

    ReplyDelete
  2. comeinya jelly2 tu.. cantik berkilat2 rupanya..

    ReplyDelete
  3. yg kari ni x mau tgk, nnt terlioq xdpt tahan nk makan jugak :(

    ReplyDelete
  4. azura: kesian awk kan..tak pa ..awk dtg tg malim ..singgah la rumah baru ... dah pindah setahun pun kami..awk tak datang2..

    nanti saya wat special kat awk..request jer...hihihih

    ReplyDelete
  5. norah: bear2 tu.. actually bekas buat ais..last2 i guna buat jelly...

    tapi kari tu..memang sedap guan ikan ni... ikan potong2 memang tak hanyir...

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?