Friday, October 7, 2011

Tayar kereta Kancil di sapu di KTM Tg Malim

hahaha..kelako kan..pada yg tak kena..tapi pada yang kena tu mesti hazab... dah la baru balik kg.. sekali turun ketapi ...igt nak balik trus ..skali kena ke balai polis buat laporan plak...

sah-sah beratus la jawabnya... yang aku heran kenapa 3 biji diorang amik... ada la kawan2 aku kata..lagi sebiji tu diorang tak amik..sebab mungkin tayar dia gelembung kut..kihihihi...

kejadian nyer jadi 6/10/2011 ..aku rasa awal pagi la... sebab time aku datang tu..memang dah tak nampak kelibat sesiapa dah...tapi yg herannya ..bukan tayar tu.. ada rim pun... aku tgk yang org cover ngan cap tu... yang warna itam tu... pelik btul..memang dasar pencuri bedebah la tu..rembat jer..

pada pembaca n3 ni...tak yah la nak parking kereta kat parking depan ktm tu yang di bawah tu..kalu siang2 ok lah..kalu nak overnite nak ditglkan..alamatnya..tgl kereta yang di susun bata bawahnya.. gambar memang aku tak amik..so korang bley bayangkan sendiri lah...

hati-hati semua yer...aku memang selamber ..tak parking bawah tu..aku buh terus depan pintu..

pak guard tak ada ker nk tgk2 kan ... ker pak guard pakat sekali... ish ish ish... sendiri pikir lah

2 comments:

  1. em skang ni apa pun dorang curi.jd mmg kena sntiasa waspada terutama aset2 penting kite.

    ReplyDelete
  2. adoi la...bahayanya sekarang ni...huhu...

    salam kenal..terus follow sini..

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?