Tuesday, May 15, 2012

kek pisang wei!!!

 arini mood sangat baik... buat 3 entri terus... setelah berminggu bermalas-malasan untuk mengupdate..kira ni buang gian mengupdate lah... abis semua gambar dlm kamera aku bagi upload kat sini..untuk tatapan kawan-kawan semua....

ini kek pisang dari chef jemputan adik aku dari Penang....lagi dia nak kawin nih..lagi sakan dia membako2 nih... actually last n3 aku pasal kek pisang aku nak buat versi nih... kira bakar terus la..tak da style steambath tu...

kalu versi ni ..kek nya kering sikit.. so mcm kenyal lah.. dia tak peroi...eh korang tau ker peroi tu apa.. kira bila angkat bila di potong tu dia hancur.."ishhh berderai la senang ckp"

 pisang di atas ni.. sedap ..dia jadi mcm caremal crispy gitew.....nak resepi ker? tgk n3 yg sblm ni..cuma cara membakar jer lain...
bak kata anak teruna saya yang tak berapa patah perkataan nya.... mmmmmm dapppppp!!!




ini gambar chef kita yer tuan puan!!! org nak kawin2 ni ..memang kemaruk masak memasak ni.. persediaan menghadapi alam perkahwinan... lagi montel la syafiq ko kak cik!! kalu gini la gayanya...

last week dia buat puding jagung plakkk!! adeyyy!!

 kami di ikea lagi!!! selepas event baking membaking kek!! hehehehe

eh lepas ni nak wat n3 meat ball ikea lah!! dapppppp

1 comment:

WhAt dO u tHiNk?