Tuesday, May 15, 2012

YA ampun !!! makan mcm orang nak pegi berperang!!



wargh wargh wargh.. x betul pepatah lama berkata.. orang tamak selalu rugi..sebab sekarang orang tamak la selalu gemok mcm aku... mata sekarang pun dah kecik... dah la tadi jalan penat..bfast sampai 2 kali.. sekali kat ofis bihun sup..pastu kat putrajaya ingatkan tak ada bfast  yg sedap2..sekali ada plak soto pepagi..nasi impit.. aishhh memacam la kat KPT sebelah nih...

so ini kkira makanan tghari lah... mami sudah mengamuk...alang2 org kata aku makan sampai perut buncit...aku makan byk2 hahahaha..nanti padan muka aku..dah setahun lepas bersalin tak kecut2 lagi..hahahaha *evil laugh*

ni la saat dimana bila ... korang xyah nak rasa bersalah sebab mkn byk!! sebab org kata kita makan utk berdua!! hihihi

1 comment:

  1. kalau lauk sedap mcm ni saya pun teringin nak mkn byk..

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?